inverkan eller påverkan

ibland när jag pratar med folk jag egetligen inte känner så blir jag jätte glad när jag får höra att jag har haft nån typ av inverkan i deras liv. Kanske att dom tänkt att livet inte är så självklart. Eller att nån börjat se saker mer positivt, eller att dom kanske bara har fått en tankeställare.

Jag blir varm i hjärtat, för det var precis så jag ville påverka. Även om det bara kanske är en endaste liten person så värmer det. Fast jag hoppas ju givetvis på att jag påverkar alla jag möter.

Har jag påverkat er på någotvis?

Om nån vill ha mail kontakt eller kanske bara vill berätta något.
Maila gärna mig
. [email protected]

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej,



måste bara säga att jag tror du påverkar alla du möter, din livsglädje bara smittar av sig!

Jag känner dig inte överhuvudtaget men har följt din blogg sedan reportaget i NLT när jag var hemma på sommarlov och tycker det är så inspirerande så nu sitter jag i Helsingborg och hoppas allt går bra för dig! Kör hårt och lycka till med allt!!



/Elisabeth

2010-08-16 @ 18:33:20
Postat av: Carro

Hej!

Jag är in nästan dagligen och läser din blogg och jag tycker om de du skriver om.

Kram

2010-08-16 @ 22:27:31
Postat av: Isabelle - mamma till Nova

Jag känner dig inte heller men nog har du påverkat mig, jag tar tillvara på livet på ett annat sätt än innan. Jag håller med om din livsglädje, och din styrka.



Jag önskar dig all lycka till på din fortsatta resa! Du verkar vara en underbar människa på många sätt och du har en fantastiskt söt liten son :)



Ha det så bra! Styrkekramar / Isabelle - Mamma till Nova

2010-08-16 @ 22:59:30
URL: http://isabellebarkelius.blogg.se/
Postat av: Cecilia H

Jag hittade din blogg på nätet när jag surfade på ventrikelcancer.Imorgon skall min svärfar få veta sin cancerbehandling,jag följer din blogg för att mentalt bearbeta vad som kommer att hända och ske i vår familj framöver.Du ger mig hopp och framtidstro.

Ge inte upp!



Cecilia

2010-08-17 @ 17:20:37
Postat av: Fru Bergström

Ja du EmmaLouise, jag känner inte heller dig och har också följt bloggen sedan det stod om dig i tidningen och jag anser att du är en helt otrolig människa. Vilken glädje du sprider kring dig och vilken kämpaglöd du har. Jag håller alla fingrar jag har för att du ska få din vinstlott, så du kan bjuda din familj och dina vänner på den där middagen. Kram

2010-08-17 @ 19:58:56
URL: http://annbergstrom.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej!

Läser din blogg varje dag och du är verkligen en inspirationskälla! Supersöt liten son har du också, vilken lycka! Trots att jag inte känner dig så tänker jag ofta på dig, din familj och er livsglädje.



Lycka till med allt!!



Kramar

2010-08-19 @ 11:10:55
Postat av: Lotta

Hej

Jag har fällt många tårar genom din blogg.. Både sorg och glädje tårar. Kan inte skriva nå mer tårarna rinner bara jag tänker på vad du går igenom.. Så nog påverkar du allt.. sån livglädje som har, du är en underbar människa ta åt dig av de.. Kram

2010-08-19 @ 22:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0