Jag är ett spädbarn med kolik! Nejdå men m...

img_0672 (MMS)

Jag är ett spädbarn med kolik! Nejdå men man skulle kunna tro det. Jag blev ordinerad att ta minifom till nästa veckas läkarbesök. Hoppas det hjälper mot min uppblåsta mage. Jag är så uppblåst så man skulle kunna tro att jag är i 5e månaden.  Annars gick det jättebra idag. Jag mår fint, frutom luft i magen. Proverna var bra så bara min uppblåsthet går över så är jag fit for fight!   Kan ni förstå att jag inte har nån mer cyto behandling kvar. Alla är gjorda. Aldrig mer cellgift. Eller jo i tre veckor, ska ju käka xeloda tabletterna... Men sen är det tametusan över forever!!!!!!    Fy fan va jag är bra!  Stort tack till er sån tänker på mig<3


Kommentarer
Postat av: Emilia/Milis

Hej! Har tänkt på dej massa! Hoppas du slipper bli sjuk igen! Beundrar verkligen din styrka!! Kikar in här lite då o då för att se hur de är med er alla... Kram!

2010-09-06 @ 10:27:15
URL: http://maze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0