Jag gråter och tänker på hur fort livet ka...

img_6807 (MMS)

Jag gråter och tänker på hur fort livet kan ta slut. Det finns inget man kan göra åt det. En bloggande cancersyster har lämnat jordlivet, Thomasine. Hon är bland änglarna nu.   7 månader efter hennes cancerbesked kunde hon inte kämpa längre. Hon var stark. Hon skulle ju klara detta. Det finns inga ord som kan beskriva hur ledsen jag är i hjärtat.               -             För min del så har jag inte fått något samtal ifrån Onkologen. Jag ska alltså få min sista behandling imorgon.  Jag har ett litet problem bara, jag hittar inte mina emend tabletter eller embla plåstret... Emend tror jag att jag har på recept så jag får svänga förbi på Apoteket imorgon bitti och jag kan ta ett stick i porten utan bedövning. Allt ordnar sig som sagt. Men jag ska lete mer imorgon bitti.  Nu ska jag plocka ögonbrynen och sörja. Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0