Jag har haft ett litet öppehåll som ni kan...

img_0657 (MMS)

Jag har haft ett litet öppehåll som ni kanske märkt. Sigge har varit hemma med rinsnuva från dagis dom senaste två dagarna. Då hinne jag inte med nånting! Allt härhemma ser ut som ett bombnedslag! Men men. En sak hann jag med i veckan  iaf, det syns på bilden. Blekt håret.... Jag ville se ut som robyn men Just nu ser jag ut som en blandning mellan Marie Fredriksson och en av dom manliga gladiatorerna. Men jag är inte van än, det bli nog bra i slutändan. Vem vet efter näst vecka kanske jag tappar allt hår?!  Imorgon vankas det kräftskiva på kioskgläntans camping. Men vi skippar campingen och skivar bara:) efter som Daniel bara lyckades fånga typ 15 st kräftor, som han gav bort. Så har vi köpekräftor. Hur bekvämt som helst, bara att tina.  Det ska bli riktigt kul att komma iväg hemmifrån och träffa lite trevligt folk. Det känns som jag har varit instängd hur länge som helst.     Nu ska jag nog åka till macken och köpa chips.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0