Jag kör stenhårt på åksjukearmbanden. Jag ...

img_0674 (MMS)

Jag kör stenhårt på åksjukearmbanden. Jag tror dom har hjälp mig mycket mot illamåendet. Jag har på mig dem under behandlingen och minst en vecka efter. Skit bra grejer.  Idag har jag mått ganska bra, inga biverkningar av giftet och magen har varit ganska snäll mot mig. Det tackar jag för.         -           Daniel har velat provsmaka surströmming ett tag, jag trodde vi hade missat den eftermiddagen i Ludvika med den är tydligen imorgon. Så vi far in när vi hämtat Sigge så får Daniel sin surströmming. Vem vet, jag kanske smakar jag med:) dom har nog en massa kul för barn oxå hoppas jag. Sen ska jag kolla in den nya affären i gallerian.      Nu äre snart tandborstning och läggdax ensam i detta stora hus, eller inte ensam Sigge är ju här:) god natt everybody!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0