Kvällens middag, lax med klet och potäter....

img_6807 (MMS)

Kvällens middag, lax med klet och potäter. Gott faktiskt. Just nu ligger jag i sängen ( var annars??) och tittar på sommar krysset. Tror jag har blåst 200 spänn på att försöka vinna pengar:( jäkla skit kryss. Vann jag pengar skulle jag bjuda ut min familj mm på en snaskig middg för att fira cellgiftsavslutningen. Just nu ser det ut som all får betala själva....  Snälla Gud hjälp mig vinna!  Dagen har varigt ganska skittrökig, ljuspunkten var när min faster och hennes make kom med godis och tidningar. Dom vita blodkropparna har stigit lite så jag hoppas dom ökat lite mer imorgon. Jag vill hem. Det är skönt att vila men jösses vad jag saknar Sigge och Daniel som vanligt.  Nu ska jag försöka pressa i mig lite mer godis. Hare bra.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser hemskt gott ut! Hoppas du snart får komma hem, så kan vi träffas och skvallra lite!

2010-08-08 @ 10:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0