Lördag

Så vare helg igen.
Igår fyllde min syster och min svärmor år.
Så i går vare kalas i grangärde hos syrran och i dag blire kalas i ludvika=)
Massa gott hoppas jag på.

Föreläsningen i torsdags var väl ganska bra, Marina Munk tror inte bara på utomjordingar som jag trodde. Nej hon är ett fullfjädrat medium som har väligt god kunskap om di andra dimersionerna och olika gammla folkslag. Hon språka väldigt mycket om vad man kan ha gjord för fel om man blivit väldigt sjuk. Jag kände mig så klar träffad! Så nu ska jag gå över på vegitarisk ekologisk kost, inte använda onödiga stälningsföremål såsom dator och mobil. Köpa en säng utan stålfjädrar och kolla så jag inte sover i någon "currylinje".
Låter nog sem en massa skitsnack för er men jag tyckte det var ganska intressant.


Hittils i dag så har vi varit nere i svärfarans garage så Sigge fick åka lite olika traktorer. Han älskar det. Men det gör nog alla ungar. Farfar hoppas väl på att han får nån som har samma maskinintresse som han själv så han vill gärna att Sigge ska vara där.

Nu ska jag passa på att skölja av lekamen medans terroristen sover.
Chip och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0