Måndag

Tillbaka till verkligheten, nästan iaf.
Daniel är på jobber och Sigge på dagis. Det tog tre minuter att lämna han på dagis, både jag och Daniel hade räknat med minst en kvart. Men han hade bara tittat på Daniel och knallat in till lekrummet. Dom förstår mer än vad man tror dom små liven.
Vad gör jag da?
Jo jag sitter vid datorn i morgonsock och sovkläder. Lyssnar på spice girls och drömmer mig tillbaka, tänk om man fick vara 10år i hela sitt liv. Utan måsten, jobb, pengar och besvikelse.
Jag gillar iaf fortfarande Spice girls, gör inte ni det??
Hur många gånger har man inte mimat till wannabe? jag ville alltid vara Emma, eftersom vi hade samma namn och var blonda. Så jag tvingade upp mitt hår i två små råttsvansar och hade min gulligaste klänning på mig=)
Å herre gud vad jag ville ha såna platå skor som dom hade, men mamma vägrade. Men jag tror inte att det fanns att få tag på häromkring iaf.
Kommer ni ihåg filmen? spice world the movie. Jag och syrran kollade på den minst tre ggr i veckan, kanske världens bästa film. vi kunde var och varannan replik. Idoldyrkan på hög nivå.





Det har varit ganska dåligt med updateringar här på bloggen ett tag nu, men jag vet lixom inte vad jag ska skriva om längre. Vad jag gör varje dag är väl inte ett dugg intressant egentligen!?

Om en endaste liten vecka är det dags för sistaste cellgiftsbehandlingen! Jag tycker det är lite läskigt faktiskt.
Jag har inte varit så rädd under behandlingstiden tycker jag, jo lite hur jag skulle må av dom olika grejerna kanske.
Men nu, när det är slut, ska jag leva som vanligt mellan dom olika läkarkontrollerna och röntgen. Hur återgårman till livet? hur låterman bli att vara orolig dom månaderna mella kontrollerna. Och tänk om det, mot förmodan, skulle synas någonting på nån röntgen bild? Tänk om jag måste få mer medicin, mer strålning.
Nej jag vet ju att det inte kommer komma tillbaka, men jag kan inte låta bli att vara lite små orolig.


Vill absolut inte gå igenom nån mer operation.

Kommentarer
Postat av: FrisörMarcus.

minst tre ggr i veckan, ;D det gjorde jag också! den är grym den filmen :D hahahaha.

hoppas du mår bra! :))

kramkram

2010-08-02 @ 08:51:14
Postat av: Louise mamma till Vilda & pyret i magen

Jo jag har det lite sådär i bakhuvuudet att det kanske är längre gånget ändå. Enligt sista mens så är vi i v 37 på fredag. haha resinolja drack min mor när hon skulle ha lillebror, hon fick sej en rejäl utskällning på bb kan jag säga! Vad är det som gör att det sätts igång utav det?

kram Lollo

2010-08-03 @ 07:08:50
URL: http://ettoettblirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0