Mycket på tapeten

Fy va pigg jag blir av bethapred/kortisonet som jag äter ett par dagar efter en cellgiftsbehandling.
Jag vaknar typ 4 på morgonen och ligger halvvaken tills klockan ringer 06,15... Så nu känner jag mig lite trött. Kanske ska lägga mig på soffan en stund eller städa i köksskåpen.... Lutar nog åt alt 1.

Idag ska jag inte bara in till Ludvika för att suga en den härliga doften av surströmming, nej jag ska även på ett föredrag av Marina Munk kl19 i folketshus Hörkshage.

Hon har ingen hemsida tyvärr.
Men hon ska språka om det hon tror på vilket är "utomjordingar" och lite vad som, enligt henne, kommer hända år 2012. Låter kanske helt konstigt men jag tycker det ska bli intressant.
Om nån vill komma så är det fritt fram.
Kl 1900 i hörkshages folketshus Grängesberg.

Och över till en annan stor grej!
På tisdag börjar mediumkurserna igen! Varannan tisdag fram till jul.
Åh vad jag längtar. Där kan ni oxå gå in och anmäla er om nån vill vara med.
Ju fler nya ansikten desto roligare.



Äntligen börjar det vanliga livet=)


Nej soffan var det ja, over and out!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0