Nu har jag en sån där period igen, virk pe...

img_0684 (MMS)

Nu har jag en sån där period igen, virk period. Det går i vågor, ibland är det jätte skönt att sitta i soffan och virka. Men ibland äre skit tråkigt. Men men, jag passar på att fixa några presenter medans det är kul.     -     Trott eller ej men Sigge har öroninflammation! Det var ju ovanligt. Skönt att veta vad som är fel iaf och så får hm medicin så snart är han sig själv igen. Jag hoppas verkligen att natten bli lugn eftersom Daniel är och jobbar. Jag behöver sova! Jag blir så lättiriterrad och tråkig när jag inte får sova. Plus att jag funderar mycket på vad det är för fel på min mage, det tar mycket kraft att försöka och inte oroa sig.  Nej nu tror jag att jag ger upp för dagen.


Kommentarer
Postat av: Åse

Hej

Har precis suttit och läst igenom hela din blogg i ett svep :-)

Känner dig ju inte mer än bara härigenom, men du verkar vara en supergo tjej som tyvärr får utstå för mycket skit i form av den hemska sjukdomen cancer...



Förlorade min mamma den 10/8 i cancer, kan knappt fatta det....

Men det gäller att kämpa på, med din livsglöd så vore det konstigt om några cancerceller ens orkar bråka med dig.

Många kramar

Lilla jag

2010-08-31 @ 21:31:19
URL: http://gustie-harochnu.blogspot.com/
Postat av: Tessa

Ja de va Inge svårt!! Lite "bökigt kanske, men värt för de blir så mycke mer lättläst...

Du bloggar precis som vanligt.

När du skickat de till din blogg så loggar du in dej på blogg.se (via telefon) och trycker på arkiv, MMS, å det inlägget du gjort. Där kan du ta bort ord i rubriken (funkar inte att ta bort hela utan första ordet i meningen du skriver lä va kvar, så tänk på de när du bloggar!)

så kan du lägga in mellanslagen vart du vill i "text" rutan..!! Kan skriva mer/annan text där me om du vill...



Hoppas du förstår trots min kassa förklaring, annars e de bara du frågar :)

2010-08-31 @ 21:58:30
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0