sistaste

Oj oj oj. Dagen med stort D är här.
Sista cyton i dag, om den mot förmodan inte blir inställd.
Efter idag har jag fått 6monster kurer med cytostatika och 25strålningar. Men herrejösses va fort det gått.
Tänkte att jag skulle ha arangerat en samling utanför falu lassaret omkring kl 13,30. Jag tänkte springa ut som en av os-hjältarna och skaka hand med alla, tacka för allt stöd och skriva autografer.
Men jag har inte hunnit fixa det.... Ni som vill får gärna komma dit och hejja på mig iaf. Jag befinner mig på sjukhuset mellan 10 och ca 13.30.

Nu ska jag panik leta lite mer efter mina borttappade tabletter och blåsa håret.
Håll tummarna för mig idag!

Kommentarer
Postat av: farmor

japp du är en vinnare jag håller alla tummar som bara finns för dig kramar

2010-08-24 @ 09:07:27
Postat av: mari

Håller tummar o tår, allt kommer att bli bra ska du se!!!!!!!!

2010-08-24 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0