Dag 2+3.

hej hej halloj everybody! (emelie=)

Jag somnade på soffan igår i väntan på anja så det bidde ingen blogg igår...=)
Igår var jag till kuratorn, det var bra. Han var jätte trevlig iaf, det vart ingen snyft timme men vi pratade lite om mig och hur jag mår och tänker kring allt just nu.
Jag har kommit fram till att jag tänker väldigt praktiskt.
Jag menar, Om jag tänker på cancer så finns det en chans att man trillar av pinnen (vilket jag inte tänker göra!)
Om jag skulle trilla av pinnen vill jag inte att Daniel ska bli själv med detta enorma hus och barn, så jag vill flytta så fort som möjligt.
Jag vill vara med och verkligen rensa ut och släng onödiga saker så han slipper gå igenom allt mitt skit sen.
Jag vill inte att Sigge ska få en ny mamma(egoistiskt?), utan komma ihåg mig och ha minnen kvar av mig.
Och eftersom jag blundar på 98% av alla kort tagna på mig så får jag helt enkelt inte trilla av pinnen, det blir väl inge kul för Sigge att bara ha en massa kort som jag blundar på?....hahaha
Konstigt hur min hjärna egentligen arbetar, men jag tror alla människor tänker praktiskt inför en kris.
Nog men tjat om att trilla av pinnen, det finns inte på kartan!

Idag går jag bara och väntar på att min nya mobil ska komma, min Iphone! Ska ner till posten och hämta den senare, fick ett avi i morse men väl nere på posten hade den inte kommit än. Nån jäkla brevbärare hade klantat till det. Jag bli inte ens förvånad längre!

Imorgon tror jag att jag och Daniel drar till kupolen och handlar lite födelsedags gifts till Sigge, lika bra att passa på när jag ändå mår så pass bra som jag gör. Och man är mest infektionskänslig mitt imellan behandlingarna så det är bara att köra på. My goosch 14dagar kvar tills Sigge blir 1år! tiden går aldeles för fort...

Status Dag 2+3;

Mått väligt bra faktiskt, lite tung i huvudet och flimrig för ögonen i mellanåt annars bra.
Lite köldkänslig än. Men jag tror det brukar gå över.
Håller tummarna att jag slipper illamåendet, just nu har jag åksjukearmband i förebyggande syfte=)


I'cant wait!

Nån ute i cyberspace som har erfarenhet av Iphone? är den så bra som jag tror den är?


Nu ska jag lägga lekamen på soffan ett tag=)
see youuu





Kommentarer
Postat av: Tessa

Jag har en (vit) iPhone me, kommenterar här via den just nu :) och måste bara säga att ja ÄLSKAR denna telefon, förstår inte hur ja kunnat leva utan den ;) skämt å sido, den e skit bra.. Lite klurigt å lära sig i början men bara man gjort de så är den perfekt..:) absolut bästa luren ja nånsin haft..:-D de enda man kan klaga lite på e väl kameran, men men e ju ingen "kamera mobil" heller såå..

2010-02-19 @ 16:26:40
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Norman

iPhone är det bästa i mobilväg! har du trådlöst nätverk hemma är det nästan snudd på onödigt att ha en dator... finns sjukt. roliga appar att ladda ner, du kommer lära dig luren ganska snabbt... kör hårt emma! nästa blogginlägg gör du via telefonen

2010-02-20 @ 00:52:57
URL: http://janneanna.blogg.se/
Postat av: Karin

IPhone aj lav! Det ska var en så kallad "säker" telefon, man kan alltså inte gå in i någon inställning och pilla sönder.. =) Om man inte jailbreakar den. Men det är ju lite onödigt.

Som ovanstående talare, kameran är inte så super, men man har ju alltid med sig en kamera iaf.. ??

2010-02-20 @ 11:24:18
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0