Dagen som framskridit.

Jaha ni.
Igår tog jag klivet in i en ny värld, brunett världen!

v c
Före (mina toppar ser gula ut... Jag hoppas dom inte var det på riktigt....)

ng  df
Efter. (sen nästan ut som en peruk...)
Nå vilken är bäst? Jag känner inte igen mig själv om jag skymtar min spegelbild nånstans=)
Kul att prova iaf, nu kommer väl håret inte att ramla så jag måste avfärga och jävlas......=)

Idag har jag varit i falun och fått en pic-line. Kändes ingenting, hur bra som helst. Lite ömt nu bara.
Flengström var med som moraliskt bihang=)
v nb

Imorgon börjar ett nytt kapitel i mitt liv, Cellgifts kapitlet.
Nu är jag ganska nervös kan jag erkänna.....
Men det går bra.
Mina gifter som jag ska få heter;
Epirubicin
Oxaliplatin
Xeloda
=EoX

Är det nån som har nån erfarenhet av dom?

Nu ska jag försöka sova.
Tillbax imorgon om jag kan.
Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Sofia Utter

Hej Emma, tycker du var jättefin i mörkt hår så det gör ingentng alls om det sitter kvar ;)

Hoppas behandlingen kommer gå bra och att du inte blir alltför dålig..!

Styrkekramar till dej!

2010-02-17 @ 10:22:02
Postat av: Mikaela

Du passa as bra i brunt hår Emma, jätte fint!

2010-02-17 @ 11:02:25
URL: http://mikaelaemmaolen.blogg.se/
Postat av: emelie

Men GUD vilken fin färg =)

Du passade kanon i de :)



Lycka till, kramar

2010-02-17 @ 11:35:59
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Anonym

du passa bra i brunt!

2010-02-17 @ 12:03:39
Postat av: salomonjenny

Vad bra att du ska få komma igång med beh nu.

Min mamma, vars cancer är samma som din, fick också denna behandlingen. Hon provade några olika och en av dom var denna kombinationen.

Hon blev väldigt känslig för kyla och kunde inte äta glass eller dricka kallt den första veckan efter beh.

Sen mådde hon lite mer illa av Xelodan än vad hon gjort av dom andra hon provat, men det kan ju vara olika.



Lycka till

Kram Jenny

2010-02-18 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0