Daxs för nästa olycka!

Jaha, jag hade nästan hoppats på att otursåret var slut för våran del, men icke!
Sen Sigge föddes har det bara hänt massa skitsaker.
Först ca en vecka efter förlossningen höll jag på att förblöda, fick åka till falun för skrapa bort moderkaks-rester i livmorden.
Sen började Sigges skrikperiod!
Sen fick Daniel problem med ryggen. Sen har vi åkt fram och tillbaka med Sigge till akuten i falun för förkylningsastman. Och öroninflamation.
Mitt cancerbesked och operation.
Och nu, lagom tills jag har repat mig och ska börja cellgiftsbehandligen, så skär väl Daniel sig i handen på en jävla glasbit! Just nu är han i Uppsala och ska operera sig för en senjäven hade gått av!
Inte fan kan väl jag börja nån jävla behandling och må dåligt när han kommer vara handlingsförlamad. Vilket jävla pucko! Han blir nog alles säker i uppsala fleradagar så jag måste fixa en ny barnvakt till onsdag så mamma kan följa med mig till cancerdoktorn.
Jag fattar inte hur vi kan ha sån jävla otur! Varför kan vi aldrig planera nåt i förväg? allt går ju jämt åt helvete. Jag ska fråga läkaren hur länge men kan leva med cancer i lymfkörtlarna så skiter jag i behndligen. Jag ville ju komma igång med den på en gång annars skiter jag i det. Fy fan va sur jag är på Daniel altså, vilken jävla idiot! VARFÖR MÅSTE HAN FÖRSTÖRA ALLT!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag hatar gud åxå, han har tamefan aldrig varit på min sida! Idiot!

Allt känns skit och jag hatar allt!
Fitt karlar! Skit cancer! Äckel liv!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Usch, jobbigt att läsa att allt bara går åt skogen för er.. Hoppas han får hjälp med handen snabbt och blir bra så du kan starta din behandling så fort som möjligt!!!!! Håller iaf tummarna för er!!!

2010-02-05 @ 20:55:57
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Fia

Om Sigge törs får han självklart komma och leka med Villemo på onsdag. <3

2010-02-05 @ 21:19:09
Postat av: emelie

hur kunde han skära sig?

Nu har verkligen otur :(

Tänker på dig!!



Kram

2010-02-05 @ 21:54:52
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: emelie

Jaha =) Där har dom mycket fint, kanske ska ta och kika in där nå dag igen, nu var de ett tag sen.



Ja nu har jag äntligen bestämt mig, de blir tapet iaf, haha :D

Så till veckan blir de renovering, kom snabbt men de ska bli skoj =)

Jag vill inte heller ha för barnslig och inte för vuxen, hmm?? de finns inte nå mycket mellan ting..

Vi kanske kan ses nån dag och ta en kaffe??



ha d bra, kram

2010-02-05 @ 21:57:54
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: Madde

Men for fan skit inte i cancer behandlingen det ar ju de viktigaste for dej o lillskruttis, sorry men din Daniel far ta o ta hand om allt aven om hela handen gatt av for va ar viktigast en hand eller o riskera ditt liv??! Se till o ga pa behandlingen for i hellevajjnen!!

2010-02-05 @ 23:09:54
URL: http://madhag.blogg.se/
Postat av: s

förstår din ilska. men är det inte värre än en sena i handen så kommer det ordna sig. om du inte tycker att det känns för obekvämt så kan du alltid ringa kommunen och höra om det finns möjlighet till dagis någar timmar dag. Förklara eran sitution så kan de kankske göra undantag både med köer och ålder. Min kompis barn fick börja när han var drygt 10 mån i bland kan kommuner göra undantag. Beror ju även på hur infektionskänslig du blir av cellgifterna. Men det finns alltid lösningar på praktiska problem. Kom i håg du är STARK, du fixar detta.

2010-02-05 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0