hej...

... don't worry, jag har inte glömt er.
Jag försökte mobilblogg igår, men det funkade tydligen inte.... Blir nån förvånad?

Jag hämtade peruken igår, nu vill jag tappa håret så fort som möjligt! jag ser fördjävlig ut just nu. Den mörka hårfärgen har typ fläckvis försvunnit! Jag vet inte om det är nån ide att slänga i nån burk till. Jag väntar nån dag till och ser om barret börjar falla snart.
Och ögonbryna skulle ni se! jag tänkte vägra plocka dom eftersom dom skulle ramla av. Men jag tror jag måste göra det åxå.

Jag mår fortfarande hur bra som helst, börjar fundera om jag glömt att ta tabletterna eller om jag ens fick vellgift förra veckan. Men allt verkar vara i sin ordning.
Jag måste sluta fundera på varför jag inte blir dålig, då kommer jag väl bli smälldålig.
Jag tror det e Sigge som håller mig frisk=) Och Daniel... eftersom han e halft handikapad och behöver hjälp.
Men han har blivit ganska duktig med vänster armen, han rakade tillochmed sig idag! Efter att jag kommernterat han skitfula skäggväxt i en vecka, och erbjudit mig att raka han så gjorde han det själv med vänstern.
Det e snyggt med lite skäggstubb, men inte på Daniel, han har värdlens moppe-skägg/mustach växt! ser bedrövligt ut.

Nu ska jag ner och koka gröt år Sigge!
bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0