Hemmaplan.

Ja, nu är Danielo hemma igen=)
Jag åkte till Uppsala kl 9 imorse, var framme strax före tolv. Bara en felkörning inne i uppsala... imponerande va?
När jag kom dit så hade dom stängt avdelningen pga vinterkräksjuka! Jaha, jag fick lämna väskan med Daniels rena kläder och gå ner i cafeterian för en fika. Sen kom han med världens paket runt högerhanden. Han fick åka hem så han inte skulle riskera att bli smittad av kräksjukan, det har jag inte tid att bli smittad av just nu, och så ska han åka dit imorgon för sjukgymnastik. Så skönt att han e hemma, Sigge vart överlycklig av att se han.

Kändes ganska konstigt att åka till Uppsala sjukhus, jag hade ju lovat mig själv att aldrig infinna mig där igen.
Men nu var jag ju där i Daniels syfte inte cancerns. Men han låg bara 3våningar under där jag var. Ruskiga minnen...
Nu får det vara slut på tråkigheter, nu får det bara hända bra grejer i fotsättningen!

Tack alla mina vänner för att ni finns!

jag har nyss beställt en ny mobil..... Det vart en dyr olycka.....=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0