ilskan blåser över

Okej, nu har jag lungnat ner mig lite.....
Jag blir bara så jäkla trött på allt! Varför? varför ska allt hända samtidigt? när jag är frisk så måste denna familj få en väldigt tråkig vardag, ett händelselöst fortsatt liv. Allt som har hänt på bara ett år är vad en del upplerver under en livstid.
Häldre händelselöst en fullt av tråkigheter!

Fick ett sms av Daniel imorse kl kvart i sju, då skulle han ner på operation. Då kommer han altså inte hem idag! Typiskt! Jag vet att det inte är hans fel att han gjorde illa sig, hur skulle han kunna veta att burken skulle gå sönder? Ibland känns det lite bättre när jag får vara arg på nån och skylla på nån ist för att bara vara arg på situationen. Hur ska man kunna gräla med en siutation? Blir jag arg måste allt ut på en gång, helst ska jag ha sönder något åxå, denna gång vart det min mobil som fick ta smällen... Ångrar mig lite nu men whatever....... Det finns folk som tillverkar mobiltelefoner hela dagarna=)

Både mamma och svärmora är beräda att ta ledigt om det behövs hjälp med Sigge. Så det här ordnar sig. Klart jag ska börja min behandling så fort som möjligt. Allt känns bara så himla typiskt.

Hur mycket dåligt kan hända på ett år?
Har ni haft ett riktigt skit år nån gång?

_______________________________________________________________________

Update!

Daniel ringde nyss, han hade inte fått operation än, tydligen hade det kommit in ett akutfall...?! Han skaulle vara tvungen att stanna tills minst tisdag, för att träffa nån sjukgymnast i två dagar.
Han blir nog kvar hela veckan medmin tur!

SKIT LIV!

Kommentarer
Postat av: s

Man måste få bli så där skitarg.... du ska se att han får komma hem på tisdag... Det är alltid skönt att ha sönder något när man blir arg..tyvärr så kan det bli dyrt..har själv förbrukat x antal mobiltelefoner. Angående skitår.. vet precis vad du menar.. när man inte tror att det ska kunna hända nåt mer då händer det nått som typ aldrig ska hända. Ett tag kändes det som att jag hade klippkort på sjukhus...men nu har det istället varit ett bra år så efter dåliga tider kommer bra tider.

2010-02-06 @ 10:27:26
Postat av: emelie

Usch ni verkar ha otur hela tiden!!

Hoppas de vänder, och att ni får tur nu!!

Tänker på er..



Kramar

2010-02-06 @ 12:09:53
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0