innelistan...

... borde jag ligga på nu, jag och min fina fina iPhone=)
Jag förstår om ni är avundsjuka... haha

nnnnu ska jag iväg till cykelverkstan och få min pic-line omlagd och genomsprutad. skönt att bli uppvätskad med några liter koksalt.
Men det e ju svajnkallt ute.... bara att bita i det sura äpplet och öppna dörren.
ska hota daniel med stryk om han inte går ut och startar bilen nu se den e varm när jag ska fara....

Idag ska jag även laga mat! what! jajemen ni läste rätt!
hemrullade köttbullar blir det, har inte bestämt om det blir potäter eller mackaroner till än.
Det kan Sigge få bestämma.



Kommentarer
Postat av: Tessa

Visst är dom helt underbara, iphonen.. Var den så bra som du trodde!?

2010-02-23 @ 16:37:39
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0