Måndag hela dagen.

Okej kära vänner, den 10/2 börjar inte min cellgiftsbehandling. Det var bara ett läkarbesök... #¤%&
Jag var tvungen att ringa dit och fråga för när min faster fick behandlingen tog det 6timmar per gång. Det skulle inte passa så bra med Sigges barnvakt just den dagen så det var väl bra att det var läkarbesök.
Jag hoppas att dom tycker att jag har återhämtat mig helt efter operationen så jag kan börja behandlingen så snart som möjligt. Helst dagen efter så jag kommer igång, så jäkla drygt att gå och vänta. Det gör bara att jag funderar för mycket.

Idag när jag matade Sigg brast det för mig, tänk om jag dör! tänk om jag försvinner ifrån Sigge inom det närmaste året! Då kommer han inte att komma ihåg mig när han blir äldre. Han kommer inte ha ett endaste minne av mig. Bara bilder och berättelser. Usch, Jag vill verkligen inte lämna mitt barn! Jag vill vara med och följa hela hans uppväxt! Det ska jag göra, så är det bara.

Över till annat!
Igår gick loppisen av stapeln. Det var jättekul, varken jag flengström eller fia sålde för några stora summor. Men kul hade vi, det var riktigt trevligt att vara ute med mina vänner och tänka på annat.
På torsdag ska vi tre åka till IKEA, jiiihhooooooo=)

Imorgon kväll är det äntligen mediumkurs!!!!! Jag längtar så jag håller på att spricka!

Nu Ska jag se halv 8 hos mig.

Kram hej.

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja de gick bra på loppisen vi fick in 4830 kronor, så imon ska vi till banken och lämna pengarna.. =)

Tidningen kommer också vara där o ta kort och skriva om de så alla får se de sen =) att pengarna verkligen gått in..

Kul att dom fullföljer de..

De blir loppis igen sista helgen i mars, så boka in de om du vill ha bord =)



Okej, de är så kul att renovera, inte för att vi har gjort mycket sen vi flyttade hit, men jag har ju sån beslutsångest!!

Vi ska nog måla vitt i thildes rum, sen måla med de färger hon har i sitt bord me stol.

typ, limegrönt, rosa, blått o rött.. =)

Kanske nå ränder, =)

Har inte bestämt mig en sen kanske ha lite wallies här o där =)



Kram

2010-02-01 @ 19:56:26
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: emelie

Usch där fällde jag en tår!!

Du kommer absolut att få vara med din son hela livet..

Tror att DU är STARK och kommer klara de här =)

Älska att läsa din blogg =)



Loppisen var skoj =)



ha d bra, och hoppas du hittar mycket skoj på IKEA =)

Styrke kramar

2010-02-01 @ 21:29:27
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: s

läser som vanligt din blogg... är fast på det andliga och måste fråga vart går du mediumkurs?

Ställ på läkaren du ska träffa och berätta att du inte står ut med att ¨gå och vänta.



2010-02-01 @ 22:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0