morgon stund har guld i mund.

Hjälp varför är jag vaken nu? Sigge är ju hos sin farmor så jag får ju sova hur länge jag vill...
Men vi ska på rally idag, min väckarklocka ringer snart=)
Jag är lite nervös eftersom Daniel är handikapad så måste jag köra skotern! Det får väl gå sakta men säkert.... det enda jag är orolig över är att jag inte har nå skoterkort, så nu får ni inte skvallra till polisen.=D
Det ska bli mysigt att klä på sig jätte mycket kläder och vara ute i skogen heladagen. Lika bra och passa på.

På måndag ska jag prova ut en peruk. Det är spännande, mina smakråd är syrran, flengström och fiat. Hoppas dom är ärliga så jag inte kommer hem med nå afro som jag, enligt dom, passar hur bra som helst i.....=) Tänkte fråga frissan om man inte kan göra en peruk av sitt egna hår? jag har ju massa hår, är det inte onödigt att slänga?
Om det inte går så tänkte jag färga håret brunt eller nå, lika bra att passa på när det endå ska rasa av. Så ska jag prova nån frisyr som jag aldrig anars skulle klippa mig i, typ raka det på sidorna och spara resten. Kanske blir hur coolt som helst.

Nu ska jag väcka invaliden.

Have a nice day you,  -I will


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0