Ryggen

Och varför är det inte onsdag idag istället för imorgon? Jag längtar faktiskt tills imorgon. Äntligen får jag träffa en "cancerdoktor" som kan, förhoppningsvis, svara på mina frågor. Sjukt bara att det skulle ta sån tid, två månader efter operation, nästan tre sen cancern upptäcktes.... Jag tycker allt skulle ska snabbare för att förhindra spridningsrisken men men.

Idag har JAG bara städat och tvättat, Daniel har väl hjälpt till så gott han kunnat med vänster arm.... Han har lekt med Sigge iaf, så han var ur vägen.
Senare i eftermiddag ska jag till kotknackarn och bända rätt ryggen, lika bra att göra det så fort som möjligt så jag inte får ännu ondare.

Va trött jag blev nu, det e fasiken drygt att sköta nästan allt själv, unge, mat, städ, och nu skotta snö! Det ska Daniel få igen...=) fast jag vet att han gör så gott han kan stackarn, men endå.....

Nu ska jag tvätta kroppen så jag inte luktar allt för illa hos kotknackan.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: salomonjenny

Hejhej

Har tänkt på dig massor idag när jag vet att du skulle få mer besked av din onk just idag.

Är lite nyfiken på vilken behandling du ska få och hur den är upplagd?



Massor av Styrka Kärlek Hopp & Mod till er



Kram Jenny

2010-02-10 @ 17:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0