Söndag

ännu en dag lider mot sitt slut. Jag tycker veckorna går hur fort som helst även fast vi bara är hemma både jag och Daniel.
Vad bjuder nästa vecka på da?
Jo Lillbrorsan och Kroon fyller år på måndag,
spolning av pic-line tisadag
Daniel får ta bort gipset på Onsdag
och torsdag får väl bli en städ/bak dag.
Sen fyller Siggevigge år på fredag!
Kalas hela helgen=)

Jag vill tacka gud för min mother-in-law!
jag frågade henne förrförra veckan om han hade lust att hjälpa mig baka till kalasen, ifa jag skulle bli dålig och inte orka.
Jag hade tänkt att hon skulle baka en kaksort och mamma å mormor resten, men när Daniel var dit nån dag efter så hade hon baka bullar och fyra sorters kakor å grejjer!
Nu behöver jag bara fixa tårtan, Tack världens bästa svärmor!

jag mår jätte bra by the way, tack gud för det med!
Hoppas jag får må så här hela tiden!
blir man dålig av strålning? Hoppas inte det.
Det enda jag väntar på nu är att håret ska ramla av, jag vågar nästan inte kolla på kudden när jag vaknar på morgonen. Och var enda gång jag borstar eller drar handen igenom håret inspekterar jag den noga och räknar om det är onormalt många stån med.
Jag har bestämt mig för att inte tappa det! Så nu får det vackert sitta där det sitter.
(fast jag längtar lite efter att få använda min peruk...)

Just nu hållerjag på att träna mig mentalt på att låta det vara stökigt hemma, jag tänker inte slösa en massa tid i mitt liv till att städa i onödan längre. Jag ska sluta bry mig om vad andra tycker, vill jag ha stökigt hemma så tänker jag ha stökigt hemma.
Men det kräver nog lite mer träning.....



Nu sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0