Söndagen

Hej everyone.

Nu är det bara jag vaken, inte så konstigt med tanke på att Sigge fortfarande är hor svärmor. Och Daniel har jag lovar att han ska få sova huuuur länge han ville... Det får väl bli min alla hjärtansdag gåva till han, jag her inte haft tid att hitta på nå åt han och jag tror inte han har nå till mig heller. Men det gör absolut ingenting, han får klia mig på ryggen ikväll ist.

Skoter turen gick jätte bra igår. Jag är riktigt stolt över mig själv, jag har typ aldrig kört förut och så körde jag ända till gravendal. Tror det vart ca 4mil sammantaget. Jag kan allt! det ska bli mitt nya motto.

Igår kväll var vi till Sussis mat, ett mat ställe här i byn, det var taibuffe och trubadur. Inte vilken trubadus som helst utan saxdalens-elvis=) Det var kul, men vi var så trötta så vi orka bara var kvar till halv tio. Och så vart jag konstig i magen, så som jag vart jämt förut med luft och så. Jag gjorde några sprapar (en blandning mellan spy och rap) sen vart det bra. När jag hade såna problem dagligen berode det på tumören i magsäcken så jag hoppas att det berode på nå annat nu!
Jag drack i allafall en god drink för att fira sista utgången med mitt älskade hår....=(

Fan vad jag kommer sakna mitt hår. Jag tänkte på det, det hår jag har nu har varit med mig genom mycket. Håret växer väl ca 1 dec om året, lite mer kanske. Mitt hår är 3,5decimiter altså har det varit med mig i tre år!
På dom tre åren har jag;
flyttat en massa,
fått körkort,
mist min faster,
varit gravid,
fått barn
fått fast jobb
och träffat Daniel tror jag... jag vart osäker på hur länge vi varit i "lag", jag har noll koll på sådant, allt annat och alla andra har jag koll på men när det gäller mig själv har jag ingen aning...
Mitt älskade hår... som för det mesta kanske ser förjävligt ut men det är mitt hår, och jag tycker håret bland det viktigaste man har som tjej.


Punkhår                          Grimashår                      Krullhår

80-tals hår                  Nyvakenhår              Åka-karusell-hår

Åka-cab-hår               Tokhår                       Födelsedagshår

Lena Ph Hår               Gammalbild-hår        Väldigt-berusad-hår
aserv
Äta-julbords-hår           Tok-hår                         Playboy-hår
wr xdfv
Föda barn-hår                Ny-mamma-hår           mamma-hår

Ja ni listan kan göras lång, detta är bara ett urval.

Nu har Daniel vaknat, eftersom det har tagit en timme att få ihop detta inlägg=)
När och käka frulle och åka till stan för att hämta Sigge.

Hejsvejs så länge

Kommentarer
Postat av: emelie

Ja du har riktigt fint hår, men de komerm bli jätte bra med peruk..

Då kan du ju välja och vraka hur du vill =)

Va skoj med skotertur, =)

Kram

2010-02-14 @ 10:42:57
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: s

ett tänkvärt men väldigt fint inlägg om ditt hår. Se det som att när ditt hår växer ut efter alla behandlingar och du är frisk så börjar en ny del av ditt liv.

2010-02-14 @ 17:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0