Stora peruk dagen

Det är med skräk blandad förtjusning jag längtar till frisören. Ska bli ganska spännande faktiskt, Vad finns det för peruker egentligen? Jag tror dom jag får från landstinget måste innehålla syntethår men jag hoppas dom ser riktiga ut iaf. Undra om jag ens kommer använda peruk? Jag tror jag kommer göra det i början, sen kanske man inte bryr sig längre eller tröttnar.
Alla ni underbara vänner som sagt att ni gärna sympati rakar av er håret, kom ihåg att jag får en peruk! Jag behöver inte gå skallig om jag inte vill.
En annan sak som jag undrar är om det finns "ögonbryns-peruker"? Jag tycker det ska bli jobbit att tappa dom. Det blir så sinligt att man inte har nå hår om man måste måla ögonbrynen. Jag hoppas mina glasögon gör så det inte syns så mycket.
En annan fundering, kan man använda lösögonsfrnsar om man inte har några egna? Fäster man dom bara på ögonlocket? Tusen frågor och funderingar=)

Jag har scannat av google på peruker här är mina favoriter;



dfg



Flengström, fia, villemo och Malin här är peruker som jag gillar...
Vilken skulle passa bäst?
Jag tycker Rod Stewart frillan på mitten raden=)

Nu ska jag ladda mobilen och slänga mig i duschen...

Ciao bellas!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag och Villemo gillar den sista, blåa bäst!

2010-02-15 @ 09:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0