Tisadag

åh äntligen är dagen snart slut! Jag älskar kvällar när Daniel lägger Sigge, då är man helt ensam i resten av huset! så skönt att bara slå dank och vänta på att få gå till sängs.  Och när jag äntligen får gå och lägga mig så blir jag överlycklig=)

Idag har jag mest grejat med min iPhone, jag är super nöjd, än så länge.... Jag har inte riktigt fattat allt än, men snart är jag nog vassat på den med!

Det bidde inge köttbullar idag, ja orkadei nte och hade inte tid. Tar hemmafru stunden i övermorgon ist. Vi käkade korvstroganoff och ris, Sigge med. Han har ätit samma mat som oss i ett par dagar nu, det går riktigt bra. Jag fattar inte hur mycket den där ungen får i sig, han äter ju jämt tycker jag.
Först 270ml välling på morgonen, sen yogurt och macka när vi käkar frukost. Sen på förmiddagen en hel portion havregrynsgröt, sen en stor portion mat sen mellanmål, sen en hel portion gröt till! sen välling i sängen. Jag tycker det borde spruta gröt ur öronen på han, jag orkar inte en hel portion gröt!

Sigge går jätte mycket nu, bara när han vill ioförsig. Fy jag kan inte fatta att han snart är ett år! hur fort har inte året gått!?
Jag tycker det var nyss som jag och Daniel, praktiskt taget, bodde i soffan och turades om att hålla bebis, tittade på film och amma (jag alltså...) Ingen av oss visste vad vi höll på med, kollade upp varenda hosta och grön blaja i böcker och på nätet för att säkerställa att inget var fel. förstagångpäron=)

Fick ett samtal från onkologläkaren idag på sena eftermiddagen, hur sent jobbar dom stackarna egentligen?, angående min röntgen.
Allt såg bra ut, frutom.... en liten prick på livmorden! inget tydde på att det var nån tumör eller så men jag skulle göra ett gynekologuskt ultraljud för säkerhets skull. Drygt!    Jag kanske är på smällen.... jungfrufödsel.
Men det ska väl inte vara nån fara, och om det mot förmodan skulle vara nån jäkla spridning dit så trycker jag ju redan i mig en massa gift så det kan knappast bli värre.

Nu ska jag gå ner och äta lite risgrynsgröt innans giftpillren.

Puss på stjärten!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Härligt, ja de finns ju hur mycket som helst man kan göra me den. Både jag och Roger spelar alldeles för mycket spel på den, skit löjliga e vi. Töntar som ligger i sängen å spelar innan vi lägger oss, sitter å spelar i soffan osv... =0)



Ja jag har oxå hört att dom kunnat krångla mycket.

Min var krånglig ett tag, hängde sig å va dryg. men då uppdaterade jag den (via datorn, programmet vettu) och då blev den som ny igen, inte krånglat sen dess!!!!



Hoppas du slipper krångel me, å om de kommer, uppdatera programvaran i den innan du lämnar in den!

2010-02-23 @ 20:54:57
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0