Tisdag, onsdag...

Jaha lilllördag idag da=)

Gårdagen spenderade jag mestadels i ludvika, först cellprov.... jag har fortfarande ont i livmorden! Kvinnoplåga!
Sen skulle flengis in på bolaget, försäkringsbolaget.... Sen unnade vi oss en solning på solstudion.
Hem, laga mat, mata barn, frächa upp mig och sen iväg igen.
Först for jag hem till en kurs kompis och fick ligga 30min under hennes Moxa-lampa. En typ av healinglampa som man tydlingen ska kunna bota vad som helst med. Hon tyckte jag skulle ligga under den varenda dag, tror jag ska köpa mig en egen. Frutom att bota min cancer så kan jag kanske använda den på Sigge om han blir förkyld så kanske han slipper astman...?

Sen ÄNTLIGEN mediumkurs, det var precis vad jag behövde! Jag fick höra massa bra grejer och annat nyttigt.
En ny, jätte duktigkille, och jag gjorde den första övningen. Vi skulle läsa av varandra och svara på varandras frågor.
Han läste av mig till punkt och pricka! Fast han trodde att jag hade två barn.
Han sa att mitt kommande år skulle rulla på som vanligt, jippi! Han spåde även i mina händer, jag kommer leva tills jag iaf blir 75år, jag är menad att få tre barn men det bli förmodligen bara två, pojkar.
Det var precis dom svaren jag behövde just nu, nu vet jag att allt kommer att bli bra. Men det blir nog en jobbig resa dit.
(Nu kanske jag har en del skeptiska läsare, ni får tycka precis som ni vill. Jag tror på andevärlden och tycker det är superintressant.)
En annan tjej sa att jag har väldigt mycket att göra, nästan för mycket! Jag borde tänka mer på mig sälv och bara göra saker jag verkligen vill göra.  jag förklarade min situation lite snabbt då sa hon; -Har du tid att bli frisk?
Det fick mig att tänka efter, har jag verkligen det? Vad gör jag för mig själv egentligen?
Det underbara mediumet som håller i alla kurser heter Maria och finns på Glädjevågen i ludvika.

Idag har vi varit in till ludvika lasarett och fått en genomgång på Sigges astma maskin. Vi har fått låna en ifrån hjälpmedelscentralen, den gör ånga, samma som vi får på sjukhuset när han har astma besvären.
Sen har jag lämnat blodprov inför mitt cancerläkarbesök nästa vecka........

Imöra far vi till IKEA! I love it!

Hörs sen!

(inte mycket cancertankar under gårdagen...=))





Kommentarer
Postat av: emelie

Hoppas den nya astmamaskinen funkar på sigge =)

Hoppas ni hittar myckoet skoj imon =)



Kramar

2010-02-03 @ 17:04:05
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: s

hej

precis som du så tror jag mycket på andevärlden och att när vi som mest behöver våra guider då finns de med oss. Jag tror starkt på att du kommer att bli frisk.. likaväl som jag vet att det inte är någon slump att jag hittade din sida.

2010-02-03 @ 19:16:37
Postat av: Anonym

Härligt att få höra det när man blir spådd... och jag håller tummarna stenhårt för att det stämmer! :-)



Tjoa gärna till om den där lampan funkar mot astma för vår 17 månaders har förkylningsastma.



kram!

2010-02-04 @ 10:03:58
Postat av: Linda

Glömde bort ifall jag skrev vem min kommentar jag skrev alldeles nyss var från. Är helt luddig i hjärnan idag känner jag! Tog en massa betapred alldeles för sent igår kväll så det blev inte mycket sömn i natt! :-(

2010-02-04 @ 10:05:27
URL: http://lindaskriver.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0