Funderingar, julledighet och hemmadag.

Hej hej hallå bloggen.
Denn dag har sakta men säkert tagit sig mot sitt slut.
Idag har jag, hör och häpna, skaffat ett gym kort! jajemensan ett års kort på gymmet här i närheten.
Jag hade 2000 i friskvårdscheckar som gick ut den 9/1 så jag skyndade mig att fixa det idag.
Inte för att jag kan träna än på ett tag, men nån gång kanke. Plus att det finns ett solarie där.....

Fy vad jag och Daniel har varit trötta idag... Sigge sov jätte bra mellan 20-22, så vaknade hn till när vi gick och la oss så fick han lite välling. Sen skulle han absolut inte sova nå mer!
Han fick sitta i sin säng och tjåla, leka å skrika medans Jag och Daniel försökte sova.... (Sigge sover i vårat rum, så ni inte tror att han fick sitta instängd själv)
Och kl 02:49 somnade trollungen.....
Så nu håller vi tummarna för en bra natt!

Jag har funderat lite över mitt förra inlägg. Jag hoppas jag inte framstod som en egoist, som inte ville vårda sitt sjuka barn bara för att hon skulle gå på fest.
Anledningen till att jag ens gick på festen var för att jag hade sett fram emot den under hela min sjukhusvistelse. Det var ju till nyårsmaskeraden jag skulle vara på benen, vara frisk och fungera som vanligt.
Men usch va jobbigt det var att inte vara där på sjukhuset med Sigge!

Vad har ni för nyårs löften?
-Mina är att jag ska göra fler goda gärningar för främande människor och folk jag känner.
-Att jag inte ska döma andra för fort.
-Förska att inte säga något ont om någon annan människa.
   (ni kanske märker att jag tror på karma....)
-Och så ska jag gå upp ett par kilo! jag vill inte se så anorektiskt ut, plus att jag saknar min booty!

Så nu ska jag smälla i mig en påse ostkrokar och titta på biggest loser.... härlig combo=P

By the way så har jg inte hört nå ifrån Uppsala idag... Så jag ringde dit då sa dom att avd jag låg på hade stängt till på torsdag. Så jag ringer då ist.

s

GosSigge.

Heeeeeeej dååååå

(kommentera mera...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0