Inte ett ljud....

Nu har vardagslivet smygit sig tillbaka efter alla helger, eller ja nästan iallafall. Vi är ju fortfarande hemma båda två. Om jag vore Daniel skulle jg krypa ur skinnet, men han är så snäll och hjälpsam så (för det mesta...)

Helgens stora middagsbjudning gick ur bra som helst, kan det gå annat än galant i goda vännerssällskap?

svaret från tumörproverna har lyst med sin frånvaro... Det börjar bli riktigt jobbigt att vara så ovetande, men det kanske är den läxan jag ska lära mig efter detta långdragna svar. Att ja inte behöver be in control hela tiden.
Men denna vecka måste dom ringa annars får jag väl ringa kungen och fråga hur han kan styra detta land utan fungerande sjukvård!?

Kommande vecka är ganska händelselös, än så länge iaf.
Hoppas det dyker pp något kul.

Jo imorgon ska jag baka kladdkaka, med after eight och polkagrisar. Ni kanske såg receptet i lördagens "härligt hemma"

Nu ska jag återgå till virkandet.......

See yoooooouuuuu














Kommentarer
Postat av: sara

fy tusan va gott det lät! det måste jag få recept på! ;)

2010-01-19 @ 09:06:45
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0