lite bättre idag.

idag har det kännts lite bättre. Jag fick världens feber frossa igår kväll, självklart! Så jag drack en liter te tog några panodil, klädde på mig massvis av kläder och gick till sängs vid 21tiden. Och så har jag hört att man ska äta mycket c-vitamin, det enda jag hade hemma var pressad citron.. jag tog ett par matskedar och tänkte citrusfrukt som citrusfrukt....
Jag svettades ut den förbaskade febern inatt så imorse kände jag mig mycket bättre, bara ont i halsen. Drygt!
Men nu känner jag mig lite hängig så jag tror jag upprepar samma procedur ikväll.
JAG FÅR INTE VARA SJUK IMORGON!
Jag brukar aldrig vara sjuk, men när det är något så viktigt som det är imorgon så ska jag väl bli det.

Hoppas ni har haft övrseende med mitt dåliga humör igår, jag tror man måste ha såna dagar ibland, speciellt när man går igenom jobbiga saker i livet. Man måste få flippa ut, vara sur, vara förbannad och vara ledsen.
Jag vill bara kura ihop mig i sängen och gråta som när man var liten och mamma tröstade en sen var allt bra. Men så är det inte nu.

Jag är otrolig nervös, jag vill nog inte gå och lägga mig ikväll och hoppas att det inte kommer någon morgondag. Kan jag strunta i att åka dit och låtsas som om ingenting har hänt? nja tyvärr kommer väl ärret på magen påmina mig varenda dag...
Aja imorgon tar vi tjuren vid hornen, jag måste kunna hantera svaret.
Det blir inget dåligt svar, eller hur? Jag är fris nu, jag har inget elakt i min kropp, det skulle jag känna.

Idag har jag umgåts med flängström. Vi har varit och solat, hjälp det kan man ju få cancer av, och flanerat på stan där vi gjorde av med onödiga pengar. Men jag tyckte att jag förtjänade en ny kofta!

Imorgon kl 1130 ska vi fara iväg till upsala, vi skall vara där kl 14..... Snälla ni, ängna mig en god tanke vid 14tiden imorgon. Det enda jag ser fram emot är att få träffa den jätte braiga snälla doktorn som opererade mig.
Jag måste skriva ner lite frågor som jag vill ha svar på också.

Nu ska jag fördriva tiden med att läsa igenom två böcker, "sova hela natten" och "somna utan gråt"
Sigge har nemligen blivit en riktig marodör kvällar och nätter. Nästan omöjlig att lägga på kvällarna och vaknar ett par gånger på nätterna. Vi har helatiden tänkt att det är nån fas han går igenom, men nu har vi börjat tröttna på sömnlösa nätter. Jag ocg Daniel blir sä jäkla osams. Vi vill inte köra 5MM igen utan tänkte kolla vad det finns för andra tips som man kanske kan använda sig utav.

Hej och hå, up och stå.
-Emma


Kommentarer
Postat av: pernilla

Härligt att du känner dig lite piggare idag! Kommer ägna många tankar åt dig imorn och hålla alla tummar och tår jag kan!!!!! Du fixar det här!

Lycka till!

2010-01-21 @ 20:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0