Lördag.

Hej på er!

Idag vet jag inte riktigt vad jag har gjort faktiskt, jo jag har mest varit hemma med Sigge.
Daniel har varit och åkt cross, han måste väl få göra nå kul och passa på medans jag är så pass bra att jag kan ta hand om Sigge själv.
Min kära mor kom hit på eftermiddagen så gick vi igenom en massa gamla kläder, hon fick ta en massa jeans som jag har krympt ur. Massa fina byxor som jag hoppas jag växer i igen så jag kan ta tillbaka dom.
Sen har hon hjälp mig rota efter grejjer jag kan sälja på loppisen imorgon. Hittade en massa oanvända kläder, skor och jackor. Men köper man kläder på loppis?? En del har jag inte ens tagit av prislappen av så jag hoppas att nåot blir sålt. Hittade lite annat skit som jag kan prova sälja oxå. Hoppas jag säljer något så det går jämt ut med det jag förmodligen kommer köpa av alla andra på loppisen.
Jag är en riktig loppis/auktions fantast=) Älskar gamla slitna prynads saker och andra bra och ha grejer, hade jag mer pengar över skulle jag ha det proppfullt här hemma.

Idag har jag inte tänkt så himmla mycket på cancern iaf, det enda jag och mamma pratat om är väl hela "hår-saken" och andra biverkningar av cellgiftet.
Igår fick jag en kallelse till gynikologen för en cellprovstagning, den 16/2. Den 10 ska jag ju börja behandlingen och jag vet inte hur jag kommer må efteråt.
Jag ska ringa och fråga på måndag om jag kanske kan ändra tiden till senare iår. Och fråga om man ens ska ta såna prover när man genomgår en cellgiftshenadling, jag vet inte hur det påverkar resten av kroppen.

Nu sover Siggisen och Daniel är nere på byn för att hämta pizza=)

Hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: sussi

Hej Emma!

Nu har jag läst hela din blogg. Lider med dig och din familj och jag önskar av hela mitt hjärta att allt kommer att gå bra för dig.

Kramar Sussi

2010-02-03 @ 20:52:59
URL: http://www.sussishem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0