Lungna Måndag.

Jaha, då har dena dagen susat förbi.
Nyss var det familjen annolunda på 4an, mitt favo program. Jag tycker det ser så mysigt ut med en massa barn, jag råkade utbrista; -Blir jag frisk skaffar vi mera barn! Daniel bara tittade på mig och undrade varför vi då ska flytta till mindre!?
Äh detaljer!

Idag har vi fått lite sovmorgon, till kl 8. Efter en väldigt bökig natt! Sen vid lunch åkte jag och flengstrm in till stan och åt på china, var meningen att 2andra vänner skull med men en hade blivit super förkyld. Tråkigt, men jag gr gärna en repris:)
Vi flanerade på stan och kikade på rean, fyndade lite sen åkte vi och sola på solstudion.
Väl hemma började jag rensa lite i en av jättegarderoberna (försök till att locka husköpare) Hittade en massa gerjer som jag tänker försöka sälja.
Nu på söndag 31/1 är det loppis i ludvika folketshus, börjar kl 10, Jag, flengström och fia har hyrt två bord. det ska bli skoj.
Har även köpt lite grejs så vi kan färdigställa Sigges rum, nu ska allt bli klart så vi kan sälja.

Sigge har blivit riktigt stor nu, han klättrar och pillar på allt som han inte får. Äter alt han hittar på golvet, så vi måste dammsuga flera gånger i veckan (drygt!) Han pladdrar och pratar för fullt, favo orden just nu är mama, papa och kaka.
Han går lite själv när han inte tänker på det, men släpper man hans händer blir han så feg så han sätter sig ner efter en stund. Han var ivrig och ville gå för nån vecka sedan. Då gick han flera steg mellan mig och Daniel. Men det kommer nog snart tillbaka.

Det kom ingen kallelse till cancerdoktorn idag, hoppas det kommer imorgon annars ringer jag dit på Onsdag och spelar lite dum och frågar om jag eller dom ska höra av sig.

Nuuuuu ska jag strax gå till sängs
Säng FÜr alle.
Sov gott

Kommentarer
Postat av: pernilla

Kul med loppis!! Jag skå oxå försöka bli av med lite "skit" fast jag må säga att det e baaara bra grejer;)

2010-01-27 @ 15:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0