Mantra...

"jag ska inte dö, jag vill inte dö, jag ska inte dö, jag vill inte dö, jag ska inte dö, jag vill inte dö......."

Så har det låtit i mitt huvud sedan igår.
Jag vet att jag ska få bra behandling, och det kanske inte ens finns någon cancerdrabbad lym i min kropp just nu. Men hjärnan är en konstig uppfinning... man funderar på tok för mycket. Och vem skulle inte fundera över döden när man är cancerdrabbad.

Just nu fösöker jag övertala Daniel om att vi ska sälja detta jättelika hus och flytta till ett litet mer snabb-städat hus.
Både för min och hans skull, jag vet inte riktigt hur dålig jag kommer bli av alla behandlingar och jag vill inte att Daniel ska slita ut sig med att ta han om Sigge, hålla ställningarna hemma och elda med ved ellr greja med en massa pellets. Han kommer gå in i väggen.

Så om nån har ett litet hus till salu i grängestrakten, kanske vill byta upp er till detta hus.
Eller är intresserade av vårt hus, Disponent villa, ligger vid cassels, 229kvm, 7rum varav 4sovrum en stor härlig matsal, stort kök.
Let me know!

Nu ska jag duscha (varmt=)) och förbreda mig, vi ska till fredriksberg och käka i eftermiddag med trevligt sällskap.

soo long....

...jag ska inte dö, jag vill inte dö, jag ska inte dö, jag vill inte dö, jag ska inte dö, jag vill inte dö,......

Kommentarer
Postat av: sofie

låter inte roligt .

hoppas allt blir bra snart !

2010-01-23 @ 12:26:45
URL: http://seets.blogg.se/
Postat av: pernilla

Jag relaterar som du förstår alltid till Henrik, det blir ju så... Och när han fick sin behandling efter operationen så fick jag hela tiden intala mig att det är för säkerhets skull, ifall det skulle finnas nått kvar. Det är en fruktansvärt olustig känsla men doktorerna kan så mycket om denna sjukdom och bra behandling kommer du få. Du fixar det här!!! Fokusera på det som känns positivt för dig.

2010-01-23 @ 12:36:14
Postat av: Emelie

Japp de finns ett lekland där!

Jätte bra, mycket för de mindre barnen, god mat och fik!

Kan inte bli bättre, och inte så långt att åka o svårt att hitta.. =)



Kram kram

2010-01-23 @ 22:11:05
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/
Postat av: s

blir berörd när jag läser din blogg. Hamnade av en slump på din blogg. Vart helt paff när jag förstod att du bodde i Grängesberg. Vilket jag med gör. Känner med dig och dina nära. Men du har rätt inställning. Du kommer att fixa det här. Den behandling du berättar om blir ju även förebyggande för dig. För precis som du skrev så fick de med stor sannolikhet bort cancern vid operatinen. Kom i håg att du är stark på alla sätt.

2010-01-23 @ 23:22:00
Postat av: Fia

Du SKA bli frisk, det finns inget annat. <3

2010-01-24 @ 13:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0