ont i maggen

Okej, nu är det nära.....
jag vill inte, det enda jag ville var att få ligga kvar i sängen omänskligt länge idag.
Jag försöker tänka på en massa andra grejer, jag försöker hålla mitt humör på topp för Sigges skull.
Men det är svårt, idag är ju en sån dag som man antagligen kommer komma ihåg resten av sitt liv.

Jag vet inte varför men om jag får beskedet att alla lymfkörtlar var cancerdrabbade så tycker jag att jag borde ramla ner och dö på fläcken!
Men mitt förnuft försöker ruska om mig och säga att så är givetvis inte fallet. Nu är det ju 2010! dom har uppfunit hur mycket som helst, inte kommer jag dö heller. Inte än på ett tag iaf.

Hoppas att dom forskat lite i hur min tumör har uppkommit, varför jag fick cancer. Jag tror att det kanske har någonting att göra med graviditeten, hur mycket händer inte i kroppen då!? mycket förändringar och hormoner som spökar. Eller av min Bärbara dator kanske?? som jag haft på magen när man ligger i soffan.... kanske.

Nu ska jag vattna blommorna, packa iordning till Sigge och duscha. (vad fan ska jag ha på mig föresten...)

jag återkommer kanske ikväll eller imorgon med vad som sägs.

Update;
Det börjar ju bra iaf, finns inge varmvatten! Tydligen stopp i ett pelletsrör, vilket inte inträffat förut.....
Vad händer härnäst da? kommer bilen starta?...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0