Update, update, update....

long time, no seen.

Nu var det ett par dagarsedan. Har lixom varken tid eller något vettigt att skriva om.
Just nu borde jag virka, men jag har jusom tappat lusten.... inte bra.....
Får ta tag i det där, men det svarta garnet är slut på ica, det fördröjer mina mössor.

Inte har jag hört något om mina provsvar heller... så jag ringde idag igen till falun.
Min läkare ringde mig i eftermidags, men han hade inte sett några provsvar.
Dom i Uppsala sa att dom hade skickat dom minst förra veckan.
Helt jävla otroligt typiskt att jag ska falla dom genom fingrarna och bli borttappad. Varför? Varför måste jag örsla energi på att få mina provsvar? dom borde ringa så fort dom vet något.
En cancer patient ska inte behöva vänta längre än en vecka... nu har det gått över en månad + att jag måste jaga svaret själv... jag blir så trött.
Läkaren skulle iaf efterlysa svaren, hur lång tid tar det da?
Det är resten av mitt liv det handlar om... jag går och väntar på svar om jag ens kommer leva i 10år till, om jag ska behöva gå igenom en jobbig behandling eller om jag är helt frisk... jag hatar att inte veta någonting.
Jag har snart inge tållamod eller naglar kvar!
Skitsjukvård!

Siggis är iaf så gott som frisk... peppa peppa... lite snorig bara, men vilken unge är inte det?
På lördag ska vi har stor middagsbjudning för alla mina älskade vänner här hemma. Åh Vad jag ser framemot det! Mina vänner och mat... kan det bli bättre??
Jag älskar att ha mycket folk här, och ett litet plus i kanten så här under vintern är ju att det värmer upp detta kråkslott lite=)

Nu ska Daniel ha datorn.......

Hejs svajs.
-Emmmmmmmmmmmmmmmma

(ber om ursäkt för bildlöst inlägg.......)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0