Daniel lever, han grejar med våra fönster....

img_0567 (MMS)

Daniel lever, han grejar med våra fönster. Dom var tydligen i STORT behov av en renovering. Men Daniel gör så gott han kan så dom klarar vintern. Vi har varken råd eller tid att renovera våra 50 (!) fönsterrutor... I hate living big!       -     Annars händer det inget speciellt just nu, vi lunkar på och snart är det dags för dagis igen. Blir nog kul för Sigge att leka med leksakerna där ist. Tror han tröttnat på allt som finns hemma.  Jag tycker det ska bli skönt oxå, jag har ganska mycket städning och tvättning att komma ifatt med. Jag får inget gjort när bara jag och Sigge är hemma, plus att jag är ganska ny "cellgiftad" så vila behöver jag oxå. Åh på måndag tror jag att jag ska smälla till med en riktig sovmorgon. Det har jag inte haft på 4 veckor.        Jo just ja, jag är just nu i hårdträning inför volleyboll tuneringen på lördag. Vi har ett lag på jobbet. Och vem vet, iår kanske vi kommer nästnästsist! Men vi går mer in i tävlingen för att ha kul, inte för att vinna. Menan kan ju hoppas.  Jag är ganska skit dålig på volleyboll men försöker iaf. Men mina lagkamrater är ganska bra, men jag misstänker att det kommer slinka ner en och annan öl i deras magar under lördagen:) äh jag längtar dit iaf, det ska bli kul.       -     Nu ska jag kika lite på webben sen sova. Hade gott allesam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0