Det absolut goaste jag vet är toast gjorda...

img_0539 (MMS)

Det absolut goaste jag vet är toast gjorda i ett våffeljärn. Toast i toastjärn är inte riktigt lika goda. Jag vet inte varför...  Nu är vi iaf hemma ifrån lindesnäs, det var en riktig slö helg. På fredagen var vi iaf in på dansen i ca 1 h sen gick vi hem igen, det var skojsigare vid husvagnarna. På lördagen gjorde vi INGENTING! Sjukt konstigt, vi åt, sov och läste gammalt skvaller. Så nu är vi iaf utvilade.       -     Just nu kikar vi på Discovery. Daniel hade sådan tur att det var fiske special mellan 14-24! Så jag vet inte när han ska i säng. Imorgon bitti kl 0700 sticker jag och mamma till Falun för cellgift. Ska bli skönt att ha med mamma, så får hon se hur det funkar osv. Annars har bara Daniel varit med mig dit.   Kan ni förstå hur underbart det känns att det är näst sista behandlingen? Efter imorgon är det bara en ynka gång kvar sen ska jag äntligen få återgå till det normala. Skapa mig en ny vardag med jobb, dagis och matlagning. Helt underbart ska det bli. Ni får hemskt gärna skicka positiva, healande tankar till mig imorgon, så jag inte blir dålig denna gång av giftet. Jag hoppas det går bra.             -             Nej jag tror jag går och knoppar. Jag ska försöka meddela er imorgon hur behandlingen gick. Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Erika E

Kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram

2010-07-18 @ 23:27:33
Postat av: Smebacken

Här kommer det styrkekramar från Smebacken inför morgondagen. Kommer att tänka på dig!

2010-07-18 @ 23:40:52
Postat av: Sussi

Vad skönt för dej att slippa detta nu,så du får känna dej frisk.Hoppas att du inte mår dåligt denna sista gång./Kram från en av dina bloggläsare.

2010-07-19 @ 09:04:28
Postat av: Anonym

Hittade precis din blogg,

Jag håller givetvis tummarna för att du ska må bra av denna omgången cellgift.



Hälsningar Lisbet

2010-07-19 @ 12:17:08
URL: http://bc-cancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0