Stolt och besviken

Fan va jag är bra! jag är otoligt stolt över mig själv just nu.
Jag fick en riktig dunderkur med äckligt cellgift i måndags och jag har bara mått fint efter det. Hur bra är inte det?
Tankens kraft! Som jag påpekat så många gånger så har jag bestämt mig att inte må dåligt!
Det enda jag känner av är köldkänsligheten. Men det håller på att gå över.


Men.....



Jag är lite besviken på mig själv just nu oxå, jag vet lixom inte riktigt vad som hänt med mig.
Kommer ni ihåg för några veckor sedan när jag berättade att jag bara gick runt och var lycklig och tacksam?
Nu gör jag inte det längre....
Jag vet inte riktigt vad som hänt, jag måste vara positiv till allt! Då är jag frisk.
Är det omgivningen som tynger ner mig? Jag känner mig ganska "stängd" Som om mina chakran är tilltäppta.
Jag kan inte riktigt meditera, jag får ingen kontakt med änglarna känns det som. Måste nog göra en riktig urrensning imig själ.
Jag kan inte gå runt och vara bitter och klaga på allt.
NEJ ändring Emma!



Nu ska jag kika på tradera om det finns nån billig fiolstråke till salu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0