Vi lever! Nu har mitt bloggande verkligen ...

img_0563 (MMS)

Vi lever! Nu har mitt bloggande verkligen varit dåligt! Finns inga ursäkter, eller jo jag har haft fullt upp som vanligt.  Det har målats, fiskats, ätits, farit runt på loppis, kalasat och frysits i detta skrutt väder. Så idag har vi tagit det ganska lungt pga vädret, plus att Daniel har ont i magen... Han tror självklart det värsta, att hans inre organ är skadade efter en gammal cross vurpa. Så snart kommer han, enligt han själv att dö en långsam och plågsam död. Jag tror han bara har en skit på tvären, så jag har tvingat han att pimpla kaffe så han blir nödig. Men nu läser han Stora läkarboken och letar andra åkomor.     -   Imorgon börjar även Daniel jobba, så det kan ju vara latmasken som vill ut....  Sigge har sommarlov en vecka till så vi ska väl roa oss bäst vi kan i detta väder. Tror jag ska försöka plocka mina ensamma vinbär och baka vinbärskaka iaf:)  Sigge är förövrigt i en hemsk period just nu, gnällig, skrikig och inget duger. Drygt! Hoppas det går över snart annars går jag in i väggen.    Nu ska vi glo på en film, god kväll allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0