Vi myser i soffan, jag och Daniel. Han slo...

Vi myser i soffan, jag och Daniel. Han slog till på en 3,5 och jag på ett glas vatten:) Vi kikar på den nya bb serien på 5an. En liten pojke föds med tarmen utanpå magen, stakars barn... Tur att läkarna är så duktiga idag så pojken kommer nog bli helt återställd. Just nu känns en förlossning ganska lockande faktiskt. Fast det gjorde förbaskat ont så visste man ju att det snart skulle gå över. Men denna tandvärk jag just nu genomlider har pågått i tre dagar! Hoppas verkligen det känns bättre imorgon. Jag kan inte äta, svälja eller prata riktigt! Åh mat som är så gott...:(. - Jag har lite dåliga nyheter, jag kommer skjuta upp min "älska livet" fest till i vår ist. Jag har insett att jag inte hinner fixa en fest för minst 100pers på 1,5 månad. Plus att mitt sparkonto är ganska bantat just nu. Så jag ska fila på bra lekar och massa annat kul tills ivår ist. Är det okej med er? Så blir det iaf, jag har inte lust att stressa ihjäl mig nu under dom sista behandlingarna. Det blir bättre så här. - Nu tog visst programet slut så äntligen får jag gå till sängs:) Sov gott cyberrymden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0