weekend

Ja ni, nu är det snart fredag. Och på fredag åker vi till LINDESNÄS!
det var ca 100år sedan jag var där. Ni som inte riktigt vet vad det är så är det ett ställe, mitt i skogen. Där det är logdans, disko och andra div band. Folk häromkring åkte dit för att bli kanon fulla och göra vad dom ville. Lindesnäs är lite som en ålandbåt, det som händer där händer bara där!
Inte för att skryta, men jag har ju sett en del bra band i lindesnäs... bl.a Bransta City Släckers, Rednex, keen hue och littel bo and the virgins. listan kan göras lång=)
Nu ska iaf jag Daniel, och föräldrarna Andersson åka dit en hel helg UTAN barn! kommer bli hur konstigt som helst. Vad ska vi göra då lixom? vem ska vi passa på? vem ska väcka mig 06,20 på lördag morgon? INGEN.
Ska både bli skönt och tråkigt...
Men jag tänker ha så kul jag bara kan, och slappna av, sova hela lördagen och bara vila upp mig inför måndagens NÄST SISTA Cytostatika!
Kan ni förstå! det är bara två ynka ggr kvar! Awesome!


Okej jag bjuder på denna bild........
Sist vi var i Lindesnäs, några år sedan.
Och NEj jag är inte full! bara ful=)



Nu ska jag ner och kika på Ernst och käka toast, just det jag kan äta igen! Min tand mår mycket bättre.
Jag ska försöka mobil blogg under helgen, have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0