2/6

Upptäckte just något lite konstigt.

Jag   har   fått  otroligt  mycket  hår  på  händerna!

Allt mitt hår har börjat växa igen. Då menar jag ALLT mitt hår. På heela kroppen.
Nu får jag ju inte lika stark cytostatika, så då passar mina hårsäkar tydligen på att kräma ur sig allt vad dom kan.
Det växer överallt, benen, armarna, huvudet, ögonbryn och ögonfransar. Ögonfransar brukar väl inte växa så mycket?! Speciellt inte om man som jag använder glasögon på en daglig basis.
Men jag har märkt att dom blivit längre=)
Och håret på fingrarna och händerna växer, konstigt.

Men om sisådär 4veckor ska jag ju igång med stark cytostatika igen så då stannar det väl av igen. Hoppas jag inte tappar mina nya långa ögonfransar bara. Men jag hoppas att jag tappar håret på huvudet. Det har jag ju väntat på hur länge som helst. Jag har klippt håret kortare och kortare, och nu är det väldigt tunnt. Jag vill tappa det nu, konstigt nog. Jag är lite spänd på hur det ser ut när det kommer tillbaka.
Blir det nån anna färg?   blir det timmy-krulligt?   blir det super tjockt?

Kroppen är en konstig uppfinning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0