Boooooom

Okej, jag VET att det har varit skit dåligt med bilder på senste i blöggen.
Men jag kom just på att man använder sladden till laddaren för att överföra dom till dator. Briljant Emma!

Här kommer ett urval av vad som fanns på min IPhone=)

sigge bakom

Jag och Sigge leker kuragömma...=)

Sigge pappa

Sigge tyckte pappa skulle blåsa såpbubblor.

Emma tänder

Jag är väldans glad när jag borstar gaddarna...

sigge mamma

Me unt Sigge

Sigge macka

Sigge och hans torra macka.

Sigge at disponentpark

Sigge

ru,met

Mitt Hotellrum

syren

Äre inte somma när syrenen blommar?  Kom på när jag gick förbi den, Hur många gånger har man inte tvingats stå framför syrenbusken eller nån halv vissen rodrodendron (liiiiite osäker på stavningen.) varje skolavslutning för ett föreviga det vackra ögonblicket när man fortfarande var hel och ren i sina fina avslutningskläder.
Jag tror morsan har ett gäng såna kort på mig och syskonen hemma långt ner i nån låda iaf. För det bidde aldrig av att man satt dom i nån ram på väggen.
Åh vad jag saknar 90talet! Allt var bättre förr=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0