Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det ...

img_0465 (MMS)

Hejsan! Hur är det med er? Med mig är det ganska bra. Lite öm bara, men det går snart över. Som ni ser har det blödigt lite under plasten. Och den ska sitta till nästa måndag! Jag försöker täcka över det när jag ska ut, man vet aldrig om man stöter på nån som inte tål att se blod.    -    Grillpartyt med mina härliga mediumkurs vänner var kanon kul. Vi åt super god mat och tjåla en massa skit:) Jag fick en väldigt intressant läsning av mig själv av en kille dom är med på kursen. Han sa massa som jag nu i efterhand förstår och tänker jobba vidare med.  Sen lärde han mig lite hur man spår i händer, jag kommer i håg lite av det man jag måste nog be han visa det igen. I min hand såg han i alla fall att jag lever tills jag blir minst 74 år, då kommer jag göra ett val. Ett av valen kan innebära att jag lever tills jag är en bit över 100.... Coolt! Ett till barn kommer jag få, en till pojke. Han brukade tydligen alltid ha rätt, så det blir kul att se vad som händer. Nu ska jag nog gå och lägga mig. Daniel och Sigge sover redan. God natt allihopa!


Kommentarer
Postat av: s

Vad jag blir glad av att läsa att det går framot så bra med din behandling. Jag blir så nyfiken på hur du kom med i en mediumgrupp. Vet egentligen inte varför jag hamande på din sida från början.. men jag tror skarpt på ödet. Som jag skrev till dig innan så känner jag ofta av kvinnan som vakar så starkt över dig när jag är inne på din sida. Det är just det som är det fina med våra kära på andra sidan. Spelar ingen roll att du inte vet vem jag är de passar på att skicka en kärleksfull hälsning i allafall. För det är just det som är så fantastiskt hur mycket kärlek och omtanke kvinnan skickar till dig.

många kramar

2010-06-22 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0