Hemmmmmmmma

Fy va skönt det var att få vakna hemma, på en tisdag! Eller vakna och vakna bli väckt av ett glädjetjut. Jag förstår inte hur Sigge kan vakna kl 05,30 och vara så glad så han håller på att spricka!? Sen går han bara runt och skrikskrattar hela morgonen. Konstiga unge.
Jag la mig på soffan och snarkade vidare efter dom åkt till dagis och jobb=)

Nu är kapitlet Strålning slut. Och det gick ganska bra tycker jag. Det var inte allt så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Jag är så stolt över mig själv att jag klarade det så bra som jag gjorde. Jag är bäst!

Igår kväll var jag ju på mediumkursprovapå här i grängesberg. Det var himla kul. Så kul att få träffa alla igen, och träffa alla nya duktiga människor. Vi ska ha en lite fest med god mat och dryck vi "medium"... vågar man vara på lyset bland en massa medium??

Nu ska jag ringa och väcka flengström tror jag=)
Återkommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Hanna

kul att du skrev, visste inte att du bloggade! Tack visst är de tufft o va själv ibland men oftast så går de hur bra som helst, de är en vanesak, tro de eller ej :-P då har jag ännu en blogg ko kika in i ibland. Ha de fint!!

2010-06-09 @ 19:33:17
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Karlsson

Morsan brukar ju bli full på en lätt öl (säger hon iaf), så ser ni henne dricka nåt så är det bara att dricka på! ;)

2010-06-14 @ 14:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0