Onsdag

Snart fredag.. börjar bli lite nervös inför insättningen av port-a-caten.
Men det ska nog gå bra, det ena jag oroar mig för är om jag kommer ha ont efteråt eller inte? Nån som läser som fått en sån? hade ni ont efteråt?
Jag ska ju på grillpartaj på lördag med mediumgänget. Då tänker jag inte ha ont iaf.
och på måndag är det bara en vecka kvar i frihet sen börjar sista kapitlet i min cancerhistoria. Sista cellgiftsbehandlingen. Det ska nog gå lika bra som första behandlingen. Lite jobbit nu när det äntligen blivit sommar och under behandlingen ska man ju vara försiktig i solen. Trök! Men men det finns bra brun utan sol=)


Nu ska jag göra ett ryck och sedan kika på Unga mödrar.

soo long!

Kommentarer
Postat av: Lill

Får man fråga varför du ska operera in en port a cach? Freddie kanske ska få operera in en sådan, men det är inge bestämt ännu.. Det får vi se i höst när han ska börja med sin medicin..! Ha det bra, hoppas det går bra med insättningen av port a cachen..!

2010-06-16 @ 19:15:45
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Åsa

Kan inte prata för mej själv, men min dotter har en port inopererad. Hon hade lite ont i början när hon fick den. Det är ju trots allt en operation. Du kommer säkert vara öm.

Lycka till!

2010-06-16 @ 20:15:03
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

OKi, då hänger jag med..! Freddie har blödarsjuka, Svår Hemofili A! Så han ska få börja med sin profylaktisk behandling, som det kallas i Augusti!

2010-06-17 @ 09:07:07
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0