sista smörjelsen.

Herrejösses imorgon äre sista strålningen! kan ni förstå att det redan är sista gången? har jag redan varit här i över fem veckor? Tiden gick ganska fort.
Nu ska jag packa ihop mina tillhörigheter i min lilla väska och försöka sova. Det kommer antagligen gå som det brukar göra dagen innans julafton. Den natten kan jag inte heller sova för jag vill att det ska bli morgon så fort som möjligt. Barnasinnet ska man ha kvar så länge man kan=)

Mitt strålningskapitel är så gott som över. Jag har inte riktigt greppat att jag har genomgått en strålbehandling. Det trodde jag inte att jag någonsin skulle få uppleva för två är sedan. Mycket ska man gå igenom.
Jag har funderat lite och kommit fram till att jag inte längre är sur på någon för att jag blivit sjuk. Vems fel skulle det kunna vara egentligen? Jag är inte längre sur på gud. Jag har börjat acceptera honom. En kvinna sa en gång att alla är sin egen gud, det tyckte jag lät bra. Jag är gud!
Jag tror att allt händer med mening. Jag har varit sjuk för jag behövde ett uppvaknande. Jag behövde hitta mig själv. Det tycker jag att jag är på god väg att göra. Och som jag på pekade i mitt förra inlägg så mår jag jävligt bra just nu.
Jag tror även att jag behövdes en stund här på patient hotellet och på strålavdelningen. Jag har varit här för att sprida positiv energi och kärlek till alla som behövde det. Jag börjar nästan låta lite som Tomas Di Leva....

imorgon kväll ska jag på prova på mediumkurs i hörkshages folketshus. Alla är välkommna, så om ni känner er nyfikna att prova på bla kanalisering, healing, änglakort och en massa annat så är ni varmt välkommna.
Tisdag 8/6 kl 1900. det kostar 100kr.


Nu ska jag packa väskan.
Soov gott

Kommentarer
Postat av: Fia

Underbart att du äntligen kommer HEM! Ingen är så stark som du ÄmmaSlämma Björkman! <3

2010-06-07 @ 22:19:24
Postat av: pernilla

Va härligt det låter! Jag tror precis som dig att en del saker händer för att det ska ruska om och visa att fan, ta vara på livet och allt vad det innebär. Allt kommer man starkare ur och JA huvudrollen, även kallad Gud ;), det har man själv i sitt liv! Härligt att du mår så bra!! Kram

2010-06-08 @ 15:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0