Söndag

Hejsan allesam.
Ursäkta min frånvaro dom senaste dagarna. Jag har haft fullt upp med Sigge, daniel har gjort en massa annat så jag har inte haft en minut över. Men nu jäklans får han hjälpa till lite hemma igen.
Idag, eller imorse kl 0520 steg jag och Sigge upp. Underbart. Han hostade så mycket så han kunde inte somna om, så vi gick ner och skvätte i han lite hostmedicin. Hoppas han är bättre i morgon så han kan gå till dagis.
Sen när vi hade hunnit med frukost, lek och två klädbyten så drog vi ner till lekparken här i berget. 0815 var vi där. Ensamma var vi oxå. Vi lekte i typ två timmar sen åkte vi hem.
klockan är bara halv tolv nu och jag har varit vaken hur länge som helst. Nu sover Sigge så jag tror jag ska göra desamma.

Igår var NLT här och gjorde en intervju med oss om min sjukdom och hur man tacklar det när man har småbarn. Skulle komma i tidningen på måndag så håll utkik=)
På fredag ska jag till falun och lägga in en port-a-cat, trode jag skulle slippa en sån men dom vågar väl inte sätta en ny pic-line eftersom jag fick en blodpropp sist.
En port-a-cat är en liten dosa man har under huden intill nyckelbenet, så sticker dom in en nål i den vid behandlingstillfället. smidigt.
Hoppas bara jag får ta bort den så fort jag är klar med cellgiften. Vill inte ha den kvar hur länge som helst.
Den 28 ska jag få första dosen gift iaf. skönt att äntligen komma igång så det blir klart nångång.
Jag måste börja planera min "ÄLSKA LIVET" fest jag tänkte ha när jag är klar med alla behandlingar. Alla som jag känner och hela släkten ska komma hoppas jag. Blir nog i augusti. Om jag är helt kal på huvet då så ska dresscoden vara en sån där "flintismössa" så alla blir lika.

Nej nu ska jag ner och sova på soffan ett tag.
hejsvejsan

Kommentarer
Postat av: Carmori Iris

Hej Emma, jag har starta en ny blogg, som en ny start kan man säga. Jag har en länk på min blogg till din blogg och jag läser den då och då. Kram, Irena

2010-06-13 @ 19:13:15
URL: http://minsolveranda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0