Stel som en pinne.

Fulingen va ont ja har, eller inte dödsont men ganska ont iaf. Mest på halsen. Men nån mer tablett på det här så går det nog snart över.
Jag hittade på en morfintablett som jag fick efter förra operationen, funderar på att ta den sen så jag är lite mer rörlig på grillfesten. Just nu går jag ju runt som ringaren i nothredam.

Idag ska jag inte göra nå spec, Sigge är hos sin farmor tills imorgon. Daniel ska på nån endurotävling och i morgon jobbar han från 0500-1100. Och jag törs inte lyfta sigge än, så ja vi är barnfria!? Konstigt.
Jag kanske ska åka till björnhyttan och kika lite på Daniel och co när dom åker. Men vi får se om jag orkar, jag tycker det är ganska dötrist att stå i fuktiga skogen och titta på en massa halvgammla karlar och deras leksaker.

Nu ska jag lägga mig i soffan och drömma om min morfintablett=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0