Stolt över sig själv?

När brukar ni bli stolta över er själva?
Jag brukar bli det säker 5ggr per dag, minst.
Idag tex vart jag ohyggligt stolt över hur mycket jag lyckades pressa in i tvättmaskinen, sen om det kommer ligga på precis sammaplats när det är klart gör väl inge...?
Jag bli, precis som min mor, stolt över hur mycket jag ibland lyckas packa in, på ett snitsigt sätt, i diskmaskinen.
När jag bara behöver torka upp en liten matfläck från golvet efter Sigge har käkat blir jag ruskigt stolt över vilken bra moder jag är som lärt min son sådant bra bordsskick.
När Daniel kommer ihåg att ta med sin matlåda in ifrån bilen SAMMA DAG som han haft den med till jobbet och ställa den i diskmaskinen. Då känner jag mig riktigt stolt att jag tjatat och tjatat och tjatat och tjatat om det i fyra år och äntligen får se resultat.


Jag nyss duschat och skrubbat mig med svampen från sjukan, så nu är jag aldeles sträv. Jag får inte smörja mig innans operationen plus att jag ska skrubba mig i morgon bitti oxå.
Vad äre på tv ikväll? inget spec hoppas jag för jag måste nog upp typ 5 imorgon, ska vara i falun 07.30.
Wish me luck på min lilla operation imorgon. Tänkte jag skulle ta med kameran och be en sköterska ta nån bild. Vi får se hur snälla dom är.

Sov gött!

Kommentarer
Postat av: Lill, Emilia å Freddie..

Lycka Till Imon..!

2010-06-17 @ 22:00:23
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Tessa

Haha, de där me diskmaskinen känner ja igen, proppfull å känner mig såå duktig som fått in så mycket.. :-D

2010-06-22 @ 20:25:01
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0