Tisdag idag iallefall

Jag fattar inte riktigt varför jag trodde det var tisdag igår? måste vart för Daniel jobbade i söndags.... Inte bra, det blir lixom helt fel i veckrytmen.

Today har vi vart med i tidningen. Kul, men jag trodde jag skulle smälla av när jag kom ner i morse och såg att det var på första sidan! Men men kul iallefall.

Sigge har varit hemma idag, han var så hostig igår så jag trodde att han skulle bli förkyld men idag har han knappt hostat nå. Äh han får nog vara hemma i möra med för säkerhetsskull.
I morse var vi till Saxdalen och kikade på Fia och Villemos hästar. Dom har en JÄTTE stor häst och just nu tre pytte små hästar. Sigge var alles rålös när han såg den stora hästen. Jag med för den delen.

Igår var jag in på jobbet med lite papper om sjukskrivning. Inte lite papper man ska hålla reda på när man är sjuk, de ska skickas hit och dit . och missar man nå då ligger man risigt till.
Tänkte jag skulle baka bullar idag, men det får jag hoppa över när Sigge är hemma. Så här brukar det se ut när jag har sväng ihop en simpel sockerkaka när bara jag och han är hemma.

Jepp det ligger även en SKO där.....

Nu ska jag bada Sigge.

Ill be back



Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du Emma, vad ska man säga. Sitter här med gråten i halsen, både för att jag tycker så synd om dig (vilket jag kan gissa mig till att du inte gillar) men också för att jag blir så glad över att det finns männsikor som dig.....VILKEN INSTÄLLNING och GLÖD du har. Vet inte vad jag mer kan säga för jag blir mållös, men ville ändå försöka säga nåt. Du skrev i nåt inlägg att "jag är bäst" och ja, jag är tamefan beredd att hålla med dig. Önskar dig all lycka till och hoppas på att din fest i augusti blir underbar!

2010-06-15 @ 19:46:10
Postat av: Matilda

Fint reportage om dej (er) i tidningen!!=)

2010-06-15 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0